Тематичне оцінювання № 2

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС

I семестр

ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА

(17 годин)

УРОК № 19

Тема. Тематичне оцінювання № 2

Мета: повторити й узагальнити навчальний матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів з метою їх корекції; розвивати навички усного та писемного мовлення, творчі здібності учнів, пам’ять; виховувати почуття справедливості, поваги до людей добрих та працьовитих.

Обладнання: тести й тестові завдання.

Теорія літератури: літературна казка, герой художнього твору (образ, персонаж).

ХІД

УРОКУ

I. Оголошення теми й мети уроку

II. Мотивація навчальної діяльності школярів

III. Основний зміст роботи

1. Інструктаж до написання тестів та виконання тестових завдань

2. Виконання тестових завдань (виконуються завдання усіх рівнів)

Варіант I

Початковий та середній рівні (кожна правильна відповідь – 1 бал)

1. У вступі до поеми “Руслан і Людмила” О. Пушкін:

А) уславив народну казку;

Б) уславив свою няню, яка розповідала йому казкові історії;

В) розповів про історію створення поеми “Руслан і Людмила”.

2. Визначте, про кого це сказано в казці Ш. Перро “Попелюшка”:

була “такою чванливою та гордовитою, якої, світ світом, ніхто й не бачив”.

А) Старшу сестру Попелюшки;

Б) чарівницю;

В) мачуху.

3. Продовжте речення.

Збірка казок Шарля Перро називається…

Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 2 бали)

1. Поясніть такі рядки зі вступу до поеми О. Пушкіна “Руслан і Людмила”: “Там руський дух…”

2. Охарактеризуйте образ Попелюшки з однойменної казки Ш. Перро.

Високий рівень (змістовна, правильна відповідь – 5 балів) Виконайте одне із завдань.

А) Доведіть або спростуйте твердження:

“У сучасному світі не може бути Попелюшок”.

Б) Напишіть твір “Що для мене значить казка”.

Варіант II

Початковий та середній рівні (кожна правильна відповідь – 1 бал)

1. Лісовик, русалка, вовк, Яга, Кощей – це герої твору:

А) О. Пушкіна;

Б) Ш. Перро;

В) братів Грімм.

2. Визначте, про кого сказано в казці Ш. Перро “Попелюшка”: “…дала сестрам мудрі поради і навіть запропонувала зачесати їх”.

А) Чарівницю;

Б) Попелюшку;

В) мачуху.

3. Продовжте речення.

У збірці Ш. Перро було… казок, наприклад,…

Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 2 бали)

1. Поясніть вираз зі вступу до поеми О. Пушкіна “Руслан і Людмила”: “Там Руссю пахне!”

2. Охарактеризуйте коротко зведених сестер Попелюшки, її мачуху та батька.

Високий рівень (змістовна, правильна відповідь – 5 балів) Виконайте одне із завдань.

А) Доведіть або спростуйте твердження:

“У сучасному світі немає місця для казки”.

Б) Напишіть твір “Якби я була Попелюшкою” (для дівчинки), “Якби я був другом Попелюшки” (для хлопчиків).

IV. Підсумок уроку


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3.00 out of 5)

Тематичне оцінювання № 2