Мета. Перевірити знання та вміння учнів із вивченої теми. Розвивати зв’язне мовлення, творчі здібності.
Виховувати почуття справедливості, любові до рідної землі, бажання бути кращим.
Обладнання. Портрети письменників, твори яких читали; виставка вивчених творів.
Хід уроку
I. Органі завійний момент.
Девіз уроку.
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь!
II. Міні-тренінг або розминка.
Як ви думаєте, що ми сьогодні будемо робити на уроці? Відповідати
III. Робота над темою уроку.
> Фронтальне опитування.
Опрацювати запитання у підручнику в кінці розділу.
> Тестові завдання.
1. Побачити минуле і майбутнє за допомогою чарівного Діаманта можна було у творі…
А “Чарівні окуляри”.
Б “Блакитний птах”.
В “Як Іван до Сонця ходив”.
2. На безлюдному острові побував…
А Білий кролик.
Б Козак Микола.
В Маленький принц.
3. Героїню повісті Льюїса Керрола звали…
А Мітіль.
Б Аліса.
В
4. Автором вірша “Я не бував за дальніми морями” є…
А Анатолій Качан.
Б Марія Чумарна.
В Василь Симоненко.
5. Записати тлумачення даних слів:
І варіант | II варіант |
Клямка | Камізелька |
Причандалля | Обмовка |
Лампадка | Серпанок |
6. Поставити два запитання до твору.
І варіант | ІІ варіант |
“Дід Мороз у підвалі” | “Як Іван до Сонця ходив” |
7. Які планети дружили між собою? Чим славилася кожна з них?
8. Який важливий закон Всесвіту висловив Маленький принц? Як би ви застосували цей закон до свого життя?
IV. Підсумок уроку.
V. Домашнє завдання.
УРОК 80 Позакласне читання