Серед багатої матеріальної і духовної спадщини чільне місце належить іконопису, у якому втілено душу українського народу, глибину сприйняття християнської віри, силу і мудрість традицій.
Ікони як вид малярства поширилися у Київській Русі з прийняттям 988 року християнства від Візантії, звідки їх, на початку як взірці, привозили до Києва.
Згодом навичок писання ікон набули місцеві малярі, а вже наприкінці XI ст. у Києві працював славетний чернець-маляр Алімпій.
У подальші віки паралельно з професійним розвивається і щораз більше поширюється
Завдання до тексту
1. Визначити стиль і тип мовлення.
2. Скласти план до тексту. Орієнтовний план
1. Місце іконопису в духовній спадщині народу.
2. Ікони як вид малярства.
3. Славетний чернець-маляр Алімпій.
4. Народний іконопис.
5. Проблеми
3. Словниковий диктант. Записати та пояснити правопис слів. Наприкінці, іконопис, християнська віра, Візантія, чернець – маляр, щораз, фольклор, опосередковано.
4. Записати числівники словами.
988 року, з другої половини XVI ст.
5. Питання до тексту.
– У зв’язку з чим ікони почали поширюватися в Київській Русі?
– Назвіть ім’я відомого ченця-маляра, що творив у Києві.
– Як поширювався і розвивався народний іконопис?
– Які проблеми порушувалися в іконописі?
6. За складеним планом Переказ – ати текст.