Тема. РОДИННО-ПОБУТОВІ ПІСНІ “МІСЯЦЬ НА НЕБІ, ЗІРОНЬКИ СЯЮТЬ”, “ЦВІТЕ ТЕРЕН, ЦВІТЕ ТЕРЕН”, “СОНЦЕ НИЗЕНЬКО, ВЕЧІР БЛИЗЕНЬКО”,”В КІНЦІ ГРЕБЛІ ШУМЛЯТЬ ВЕРБИ”
1. Якої пори відбуваються події у творі “Місяць на небі, зіроньки сяють”?
А Нічної і місячної.
Б Зимової і зоряної.
В Осінньої і ранньої.
Г Сонячної і спекотної.
2. Дівчина співала пісню “Місяць на небі, зіроньки сяють”, перебуваючи…
А У вишневому садочку.
Б У човні.
В На узбережжі моря.
Г На житньому полі.
3. Як у творі “Місяць
А Мелодійна і хвилююча.
Б Зворушлива.
В Мила та люба.
Г Сумна і вражаюча.
4. Чого зазнала героїня твору “Цвіте терен, цвіте терен”?
А Радості і щастя.
Б Горя і зради.
В Голоду і страждання.
Г Гноблення і приниження.
5. Куди поїхав милий дівчини? (“Цвіте терен, цвіте терен”)
А У місто торгувати.
Б На війну з турками.
В До своїх батьків на відвідини.
Г Іншої коханої шукати.
6. У своїх стражданнях героїня (“Цвіте терен, цвіте терен”) звинувачує…
А Власні очі.
Б Господа.
В Батьків
Г Дружок.
7. Звертаючись до коханої, ліричний герой (“Сонце низенько, вечір близенько”) називає її…
А Голубонькою.
Б Серденьком.
В Пташечкою.
Г Квіточкою.
8. Що обіцяла дівчина хлопцю? (“Сонце низенько, вечір близенько”)
А Любити і ні з ким не знатись.
Б Повсякчас згадувати незлим тихим словом.
В Молитися за його здоров’я.
Г Готуватися до весілля.
9. За яких умов коханий “жити перестане”? (“Сонце низенько, вечір близенько”) Якщо:
А Не застане свою дівчину.
Б Потрапить у полон до ворога.
В Сонця ранішнього не побаче.
Г Батьки не дадуть йому згоди на одруження.
10. Верби, що шумлять в кінці греблі (“В кінці греблі шумлять верби, що я посадила”), посаджені…
А Дівчиною.
Б Козаком на згадку про свою юність.
В Молодятами, які нещодавно одружилися.
Г Нашими предками.
11. Куди поїхав козак? (“В кінці греблі шумлять верби, що я посадила”)
А На Січ.
Б За Десну.
В До Чорного моря.
Г До своїх батьків.
12. Коли дівчина плакала, тужила (“В кінці греблі шумлять верби, що я посадила”), вона заспокоювала…
А Свої очі.
Б Власні думки.
В Серце і душу.
Г Вербу в кінці греблі.