Ми звичайно приходимо щодня до школи, звичайно кидаємо один одному: “Привіт!”, звично ділимося новинами, проблемами, звично даємо поради. На уроках ми всі об’єднані одним прагненням – одержати нові знання, закріпити раніше набуті. Мабуть, саме ця спільна мета керує нашим бажанням допомогти один одному краще розібратися у матеріалі, тому у наших шкільних стосунках багато уваги приділяється урокам. Але після них не завжди хочеться відразу йти додому, і ми з радістю беремо участь у позаурочних заходах: підготовці та проведенні різних
Так минає день за днем, рік за роком шкільного життя. І ми навіть не замислюємося, що це життя складається з двох головних чинників: набуття знань та шкільної дружби. Якщо наші знання ми одержуємо від учителів, то якою буде шкільна дружба, – повністю залежить від нас самих, нашого ставлення один до одного. Бути дружним класом – це, на мій погляд, значить мати однакові (або схожі) погляди на людські цінності та вади. А звідси – і відповідні настанови, відповідна поведінка усього класу.
Дружний клас – це не тільки (та й не стільки) спільні веселі розваги, а й уміння, сприймаючи
Дружний клас – це коли багато “я” зливаються в одне “ми”, як струмочки зливаються в одну річку, що весело й гідно потім тече в одному напрямі!