Рекламодавець повинен розуміти, що не всі зоряні мрії можуть виконатися засобами реклами і не всі його креативні ідеї приведуть до успіху. Тому:
А) реклама повинна бути простою і керуватися здоровим глуздом;
Б) бути правдивою;
В) заголовок повинен привертати увагу, давати споживачеві нову інформацію, містити основну аргументацію;
Г) не слід боятися великої кількості слів в заголовку: якщо вони доречні, довгий заголовок “працює” навіть краще, ніж короткий;
Д) рекламне оголошення не повинне бути багатослівним.
Нерідко
Це приверне увагу читача до конкретного питання.
Не дивлячись на те, що хочеться підкреслити погані риси конкурентних пропозицій, слід уникати негативних оборотів – у читача в пам’яті можуть зберегтися тільки негативні моменти, що асоціюються з предметом
Текст має бути легким для сприйняття і містити факти, а не голослівні твердження. Найважливіші рекламні аргументи повинні повторюватися двічі.
Потрібно уникати прямих порівнянь з конкурентами (цим порушуєте закони про рекламу, відповідно припустимо порівнювати тільки ваш об’єкт продажу та інший аналогічний, але не АН “Імперія” та АН “Фарт”, наприклад).
Гарним стимулом для цільової аудиторії є підкреслювання інших, окрім ціни, причин для “вірності” покупців вашому магазину (хороший сервіс, дружня атмосфера, кредит тощо).
Треба вміти оцінювати рекламу з погляду тих, кому вона адресована; знати свої головні особливості та відмінності від аналогічних пропозицій конкурентів; риси, що важливі для покупця: тривалість заняття бізнесом; головні інтереси компанії; наявність ліцензії, якщо вона потрібна; кредитні картки, які ви приймаєте; умови оплати; терміни постачання; можливості доставки; гарантії, що надаються вашою фірмою.
Також треба орієнтувати споживача на те, що він повинен зробити (“дзвоніть зараз!”, “приходьте сьогодні!” тощо).
Слід повідомляти про місцезнаходження фірми (точна адреса, основні орієнтири, а якщо дуже складно знайти, то давати і фрагмент карти з вказівкою офісу або торгової точки); нагадувати про робочий час (дні і години).