Есе “Творчість та креативність у рекламі та її вплив на продаж товару”

З 2004 року в Україні став бурхливо розвиватись рекламний ринок, який отримав на свою долю два сильні спади – під час кризи 2009 року та з початком подій у році 2014-му. Спочатку реклама в країні стала активно розвиватися на тлі посиленої конкуренції і боротьби агентств та компаній. Кількість рекламної преси стала активно зростати.

Зараз тема реклами дуже важлива, і не тільки тому, що більшості населення набридло постійно слухати по телебаченню тільки про приїзд тітки Асі або розглядати розчленовані тіла в рекламних роликах, – реклама це

творчість і спілкування через інформаційні носії з її творцями і замовниками. Але, на жаль, і те, і інше нерідко страждає відсутністю уяви.

Щодня кожна людина отримує певну порцію рекламного матеріалу. Як би ти не намагався сховатися від настирливих рекламних щитів, і як би вправно не ковзали пальці пультом управління телевізором, реклама все одно просякає в наші голови. Кожен товар потребує рекламної підтримки, і люди вже звикли до величезного натиску подібної інформації.

Але річ не в тому, що реклама – це зло, річ у тому, що неякісна реклама часто з’являється набагато частіше якісної.

Поглянувши на

рекламу, наприклад, будинків і квартир в провінціальних українських періодичних виданнях, можна розплакатися від її банальності. Відразу видно думки творців такої реклами: навіщо голову ламати, все одно попит перевищує пропозицію. Політика багатьох видань залежить від замовника реклами. І не завжди рекламодавець є творчою людиною, не завжди підходить до випуску рекламного модулю чи оголошення із знанням справи.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5.00 out of 5)

Есе “Творчість та креативність у рекламі та її вплив на продаж товару”