Варіант 1
1. Щоб збудувати нову оселю (“До бору, дружечки, до бору”), потрібно…
А Посвятити місце, де вона буде зводитися.
Б Чітко виміряти територію її майбутнього розташування.
В Вирубати велику деревину.
Г Мати на це дозвіл Ради.
2. Дерево (“До бору, дружечки, до бору”), яке пропонується вико ристати для “заміту”.
А Дуб. Б Клен. В Сосна.
Г Осика.
3. Барвінок у пісні “До бору, дружечки, до бору” названо… А Запашним.
Б Смугастим. В Лікарським. Г Хрещатим.
4. Про що просить брат сестру? (“А
Б Приготувати йому вареників. В Спекти весільний коровай. Г Вибілити хату.
5. Запашна квітка, що згадується у цій (“А брат сестрицю та й роз плітає”) і попередній пісні.
А Барвінок. Б Васильок. В Троянда.
Г Лілея.
6. З яким проханням Марійка звернулася до сосни? (“Розвий, со сно, сімсот квіток”) Щоб та:
А Захистила її від лиха в житті.
Б Надала сімсот квіток.
В Усипала двір своїми голками.
Г Не ховала сонця своїм гіллям пишним.
7. Іванові (“Розвий, сосно, сімсот квіток”) не вистачило квітки че рез те, що…
А
Б їх було дуже мало.
В Для нього квітка – Це його кохана.
Г Вона раптово зів’яла.
8. Марійка у творі “Розвий, сосно, сімсот квіток” порівнюється… А 3 піснею.
Б Сосонкою.
В Сонячним променем.
Г Квіточкою.
9. Де присіла Марійка? (“Летять галочки у три рядочки”) А На лаву біля дружок.
Б Пеньок.
В Зелену травичку вздовж берега річки.
Г Посаді.
10. З приводу чого висловлює жаль Марійка? (“Летять галочки у три рядочки”) Через розставання:
А 3 батьківським подвір’ям.
Б Коханим.
В Рідним краєм.
Г Русою косою та дівочою красою.
11. Дівчина просить матінку (“Ой матінко, та не гай мене”), щоб та її… А Навчила готувати смачні страви.
Б Не гаяла.
В Не обділила приданим.
Г Захистила від лихого ока та злого слова.
12. їхатиме дівчина (“Ой матінко, та не гай мене”) через: А Болотяну місцевість.
Б Гори і долини. В Великі міста. Г Коренисте поле.
Варіант 2
1. Гіллячко у творі “До бору, дружечки, до бору” названо… А Щедрим. Б Славним. В Щирим.
Г Багатим.
2. Якої рослини немає у гілці? (“До бору, дружечки, до бору”) А Мака.
Б Барвінку.
В Василька.
Г Калини.
3. Розплітаючи коси своїй сестриці (“А брат сестрицю та й розплі тає”), брат згадує…
А Історії з її дитинства.
Б Квітучу троянду.
В Про цікаві епізоди їх життя у рідній оселі.
Г Як вони разом вперше жито жали.
4. Сестра з сумом промовляє (“А брат сестрицю та й розплітає”), що їй вже не…
А Стрибати через купальське вогнище.
Б Торгувати на ярмарку.
В Випасати худоби.
Г Збирати квітів.
5. Пісня “А брат сестрицю та й розплітає” побудована у формі… А Діалогу.
Б Полілогу.
В Монологу.
Г Довільного віршованого тексту.
6. Кого хотіла наділити Марійка квіткою сосновою? (“Розвий, сосно, сімсот квіток”)
А Дружок.
Б Сватів.
В Світилок.
Г Бояр.
7. Художній засіб, який найчастіше вживається у пісні “Розвий, сосно, сімсот квіток”.
А Порівняння.
Б Тавтологія.
В Уособлення.
Г Метонімія.
8. Поперед галочок (“Летять галочки у три рядочки”) летіла… А Ворона.
Б Синичка.
В Зозуля.
Г Сова.
9. З яким питанням звернулися дружки до Марійки? (“Летять галочки у три рядочки”)
А “Ой чого плачеш, чого жалуєш?”
Б “Чи їла ти, чи пила, що така сумна?”
В “Ой чого засмучена така?”
Г “Звідкіль ідеш, подруго?”
10. Дівчина заплакала (“Летять галочки у три рядочки”), бо: А Не хотіла до шлюбу ставати.
Б Заспівали дружки засватаній героїні.
В Боялася труднощів майбутнього родинного життя.
Г її образили дружки.
11. Доріжка молодої (“Ой матінко, та не гай мене”)… А Небезпечна.
Б Терниста.
В Багата на всілякі труднощі.
Г Далека.
12. Героїня хвилюється (“Ой матінко, та не гай мене”), що під час подорожі…
А Заблудиться і згубиться. Б Може потрапити під дощ. В Не зустрінеться з коханим.
Г Трапиться непередбачуване.