Маяковський виходить на поетичну арену в складний, переломний для Росії період. Атмосфера напружена до межі. Потоплена в крові перша російська революція, вихор світової війни змушують людей засумніватися у всіх колишніх цінностях.
Вони жадають змін і з надією дивляться в Майбутнє. У мистецтві, немов у дзеркалі, відбиваються ці складні суспільні процеси
В этом один із секретів популярності футуризму з його відвертим запереченням традиційної культури, епатажем міщанського побуту, чи ледве не релігійним культом техніки й сучасній індустрії
” – от його девіз. Поезія – вся! – їзда в незнайоме. Це незнайоме, непізнане стає предметом його стихотворчества.
Він широко використовує прийом контрастів: мертві предмети оживають у його поезії й стають більше одушевленими, чим живі. Поезія Маяковського з її урбанистически-індустріальним пафосом протиставляє образ багатотисячного сучасного міста з його жвавими вулицями,