ІСТОРІЯ В ШКОЛІ, ПЛЮСИ Й МІНУСИ ВИКЛАДАННЯ (досвід суб’єктивного аналізу) Історія зробилася тепер як би підставою і єдиною умовою всякого живого знання… В. Г. Бєлінський У нашім класі за сім років змінилося не менш десяти вчителів історії. Серед них були непогані, навіть, може бути, гарні, але чомусь ніхто з них мені не запам’ятався по-справжньому.
З одного боку, мені як учневі, що добре знає предмет, було досить вільно. Адже вчителі мене любили й дозволяли займатися на уроках тим, чим я хотів
Але часом стає кривдно: адже я так і не
Звичайно, учитися повноцінно в таких умовах важко.
Але це, так сказати, об’єктивні причини. Гірше інше. Учителі мало обертали уваги на те, щоб вселити учням розуміння важливості предмета. Я не говорю про учнів, яким однаково, чим забирати час у школі, аби тільки скоріше воно скінчилося
Але навіть гарні хлопці не замислюються над тим, що дає нам історія, чому важливо знати історію
А питання про роль історії в житті людей важкий. Я не один місяць міркував над ним, поки не зрозумів, як бідний був би мій внутрішній мир, кругозір, як важко було б орієнтуватися мені в житті без знань про