Як я організовую свійій робочий день

Я прокидаюся в сім ранків. Відкриваю ока й виключаю будильник, тому що дзвонить він досить гучно, проте я ніколи не спізнююся в школу завдяки цьому. Потім я встаю, прибираю ліжко, відкриваю кватирку і йду вмиватися. На це я витрачаю біля п’ятнадцяти хвилин.

Коли я закінчую вмиватися, то вже починаю відчувати, як добре пахне з кухні сніданком, що приготувала для мене моя мама. Я снідаю. У сім сорок я йду одягатися.

У вісім я йду в школу. Заняття в школі починаються у вісім тридцять, а спізнюватися я не люблю. Дорога до школи займає в мене десять

– п’ятнадцять хвилин

Придя в школу, я залишаю курточку в роздягальні, готуюся до уроку, і ще встигаю поговорити зі своїми друзями. Щодня ми маємо шість або сім уроків. Вони закінчуються не пізніше третьої години дня. Два рази в тиждень, у вівторок і п’ятницю, я відвідую музичну школу. Заняття там починаються о п’ятій годині вечора, тому я маю ще друга година вільного часу.

Якщо задали багато уроків, то я йду додому й починаю їх готовити. А коли домашнє завдання маленьке, то я йду гуляти із друзями, якщо погода гарна. Недалеко від нашої школи перебуває парк. Узимку там багато снігу й тому можна ліпити

сніжну бабу або просто грати в сніжки.

А ще там багато різноманітних гірок. На них можна покататися. Восени або навесні там просто добре гуляти разом із друзями й збирати листя або робити струмки. Отже в нас їсти чим зайнятися в цей час! Якщо ж на вулиці дощ або сніг, то ми йдемо до кого в гості.

Там ми граємо в настільні ігри або на комп’ютері. Якщо ми йдемо до мене в гості, то граємо в шахи або шашки, тому що вони є тільки в мене. Коли я збираюся робити домашнє завдання, то намагаюся виконувати його наодинці, тому що лише тоді мої думки збираються і я можу швидко з ним попоратися.

На домашнє завдання я витрачаю біля двох годин, а якщо домашнє завдання по математиці, то буває й більше. У дні, у які я не відвідую музичну школу, я намагаюся виконати його до семи вечора, ну може, до семи тридцяти, тому що саме в цей час із роботи вертаються батьки й мені хочеться побить із ними. Хочеться запитати в них, як день пройшов, що нового.

Я допомагаю моїй неньці приготувати вечерю або розігріти щось, щоб повечеряти. Мені дуже подобається проводити час всією сім’єю. А ще я вдень граю на піаніно те, що вчителька задала в школі.

Тренуюся, так сказати, а ввечері демонструю батькам, як це в мене виходить. Т. е. я намагаюся попоратися з усією роботою ранком і вдень, щоб увечері бути вільним

Також увечері я збираю рюкзак у школу наступного дня. А ще я беру в руки аркуш паперу й ручку й планую, як я проведу свій наступний день, щоб використати час по можливості краще, – так, щоб встигнути в школу сходити, уроки вивчити, музичну школу відвідати, пограти на піаніно й побить увечері разом з родителями. Буває таке, що я не все встигаю зробити із запланованого, або виникають якісь обставини, через які я не можу щось виконати.

У такому випадку я не засмучуюся, а думаю, як виправити ситуацію. Я вважаю, що день людини буде таким, яким він сам його створить, а не батько, мама або вчителька


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3.50 out of 5)

Як я організовую свійій робочий день