ХАРАКТЕР ПЕРСОНАЖА. ВІРА АРТАМОНОВА “ЯСЕНОК”

II семестр

ОПОВІДАННЯ

СКРИНЬКА ЦІКАВИХ І ПОВЧАЛЬНИХ ІСТОРІЙ

Урок 106. ХАРАКТЕР ПЕРСОНАЖА. ВІРА АРТАМОНОВА “ЯСЕНОК”

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

Летів горобчик, сів на стовпчик.

Прибіг хлопчик, утік горобчик.

Шура, як весна…, зима

Кожушок в мішок…, настала

А як знов прийшла…, нема

До мішка, а там – …! сховала

Залишилось…,- пушок

Трішки шкіри та…, небагато

Та ще гудзики й… мішок

Миші влізли до… кожушка

І погризли…, залишився

Лиш шматочок…- мішка

Ось історія

яка.

Край – … (грай, рай, вибирай…)

Їжачок – … (павучок, бочок, черв’ячок, реп’яшок…)

Весна – … (красна, ясна, голосна…)

М’яч – … (скач, не плач, удач…)

Усмішка – … (книжка, мишка, кішка…)

Ча-ча-ча – звірі граються в…(м’яча).

Ці-ці-ці – нападаючі – …(зайці).

Чу-чу-чу – вовк ударив по…(м’ячу).

Ця-ця-ця – судить гру у них…(вівця).

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Робота в парі. Гра “Обличчям до обличчя”

Учні повертаються одне до одного і переказують оповідання в парах.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

ПОВІДОМЛЕННЯ

ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

– Сьогодні ми прочитаємо оповідання української письменниці Віри Артамонової.

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

– Прочитайте назву твору (с. 120).

– Спробуйте передбачити, про що в ньому йтиметься.

– Назвіть персонажів оповідання.

Хлів – будівля для свійської худоби та птиці.

Почує гілля

На подвір’ї зійшов

Веселочки зернятка

Вигаднику заперечливо

Жартівник гіллястий

Фізкультхвилинка

Самостійне мовчазне читання оповідання учнями.

– Де ріс ясен?

– З чим автор порівнює листочки маленького ясенка?

– Який випадок із життя хлопчика описано у творі?

– Як мама називала Володю? Чому?

– Яким ви уявляєте хлопчика?

– Що можете сказати про його характер?

– Чому мама запропонувала пересадити ясенка?

– Чому хвилювався Володя?

– Які звуконаслідування використовує автор в оповіданні?

– Назвіть дійових осіб оповідання.

– Прочитайте оповідання за особами.

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

Гра “Закінчи речення”

– Сьогодні на уроці я вчився…

– Найбільше мені сподобалося…

– Я запам’ятав…

– Хочу навчитися…

– Урок завершую з… настроєм.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Скласти продовження оповідання.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)

ХАРАКТЕР ПЕРСОНАЖА. ВІРА АРТАМОНОВА “ЯСЕНОК”