Творчість Богдана-Ігоря Антонина безумовно не належить до найвищих зразків імпресіоністичної традиції в українській поезії. Після багатьох літературознавчих дискусій його творчість так і не була остаточно зарахована до якоїсь конкретної течії. При тому практично всі дослідники його поезії зазначають, що вплив усіх стильових течій модернізму позначився на творчій спадщині Антонина.
Збірка ж Антонина “Три перстені” цікавить нас передусім своїм новаторським підходом і відчутно відображає імпресіоністичні прийоми – яскравість
У “Трьох перстенях” імпресіоністичні тенденції виявляються на рівні спогадів ліричного героя про своє дитинство, де деталі опису природи поєднуються з рефлексіями самого героя. Один з найбільш позначених імпресіоністичною забарвленістю віршів у збірці – “Дороги”. Перед нами постає світ, що постійно змінюється, багатство кольорів і звуків передають переживання ліричного героя.