Літературне читання 3 клас
З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА
Світ народних казок
У давнину всі народи світу складали казки. Довгий час ці твори передавалися з покоління в покоління усно. Тож кожен оповідач почасти був і автором казки: міг прикрасити її влучним висловом, яскравим образом, додати або змінити якісь подробиці.
Однак основний зміст казок протягом віків залишався незмінним. Адже в цих творах утілилися уявлення людей про навколишній світ, своє місце в ньому, про добро і зло та інші важливі речі.
За змістом народні казки поділяють на кілька видів, серед яких казки про тварин і чарівні казки.
(2 votes, average: 3.00 out of 5)
Українські шкільні твори:
- Чарівний світ українських казок Українські народні казки надзвичайно різноманітні. Є казки про тварин, у яких звірі вміють говорити, думати, відчувати. Є казки, у яких діють люди або історичні особи...
- СКРИНЬКА УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗОК. ЛИСИЧКА-СЕСТРИЧКА І семестр З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА НАРОДНІ КАЗКИ Урок 34. СКРИНЬКА УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗОК. ЛИСИЧКА-СЕСТРИЧКА Мета: учити учнів свідомо і виразно читати казки; розвивати вміння виділяти...
- Наукова класифікація казок Наукова класифікація казок не створена досі. Факт очевидний хоча би за тим спробам, які роблять у наших підручниках по фольклору. Приміром, класифікація Ю. М. Соколова...
- Праця й любов – основні мотиви корейських казок Дійсно, казки ці, відомі як арабські, насправді увібрали в себе все багатство народної Творчості Серединного Сходу: індійські, перські, властиво арабські, объемлющие вся розмаїтість жанрів казки...
- ЖБАН МЕДУ – Скринька казок народів світу Літературне читання 2 клас – Віра Науменко НАРОДНІ КАЗКИ Скринька казок народів світу ЖБАН1 МЕДУ Сербська казка (Уривки) Це було тоді, коли вовк і лисиця...
- Проблема подібності казок Проблема подібності казок вирішується як і, як проблема подібності мов, т. е. твердженням про наявність певної прабатьківщини європейських мов, у якій жив єдиний пранарод, котра...
- МІНЬБА – Скринька казок народів світу Літературне читання 2 клас – Віра Науменко НАРОДНІ КАЗКИ Скринька казок народів світу Казок у світі не злічити, як зірок у небі. У кожного народу...
- Загальна характеристика чарівних казок Переходимо до вивчення чарівної казки. Це, мабуть, найбільш прекрасний вигляд народної художньої прози. Вона пронизана високими ідеалами, прагненням чогось піднесеному. Та перш ніж казати про...
- Через пісню – у світ духовності (місце і роль ліричних українських народних пісень) Українська пісня – одне з найцінніших надбань українського народу. Коли вона звучить, серце не може залишитися байдужим і холодним, бо в ній стільки трепетної щирості,...
- ЯК ДІВЧИНА КОРОЛЯ ПЕРЕХИТРИЛА – Скринька казок народів світу Літературне читання 2 клас – Віра Науменко НАРОДНІ КАЗКИ Скринька казок народів світу ЯК ДІВЧИНА КОРОЛЯ ПЕРЕХИТРИЛА Угорська казка Жила-була десь за сімома морями кмітлива...
- Смішні або смутні фінали казок М. Е. Салтикова-Щедріна? 1. Творчий шлях М. Е. Салтикова-Щедріна. 2. Жанр казки у творчості письменника. 3. Основні проблеми й образи 4. Художня своєрідність. 5. Фінал – сміх або...
- СВІТ ФАНТАСТИКИ У ТВОРАХ В. КОРОЛІВА-СТАРОГО 5 КЛАС СВІТ ФАНТАСТИКИ У ТВОРАХ В. КОРОЛІВА-СТАРОГО ПРИКЛАДИ ПЛАНІВ ТВОРІВ Варіант 1 1. Творчість В. Короліва-Старого для дітей. 2. Міфологічні істоти як утілення добрих...
- Класифікації казок після Афанасьєва У російській видавничої практиці питання класифікації після Афанасьєва будь-коли вставав, оскільки казки розподілялися по виконавцям. Однак у українських і білоруських виданнях була спроба класифікацій, котрі...
- Підхід Пушкіна до казок Що ж виходить? З семи написаних Пушкіним казок дві сягають Орині Родионовне, дві – до збірки братів Грімм, одна – до збірки Чулкова, одна –...
- Казки про тварин – один із найдавніших різновидів казок. Конспект уроку Мета: засвоїти поняття про казку як жанр фольклору та її різновиди; розвивати навички переказу прочитаного, усного зв”язного мовлення; виховувати у школярів інтерес до читання. Обладнання;...
- Тематика й художні особливості “Казок” М. Е. Салтыкова-Щедріна Відомо, що Салтиков-Щедрін почав писати свої політичні казки ще в шістдесяті роки й що саме ці невеликі по обсязі добутку стали вершиною його Творчості, підсумковим...
- Сторінками улюблених казок. Підсумок за розділом “Не стомлюйся робити добро” ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи 2 КЛАС НЕ СТОМЛЮЙСЯ РОБИТИ ДОБРО Урок 18 Тема. Сторінками улюблених казок. Підсумок за розділом “Не стомлюйся робити добро” Мета: збагатити...
- СКРИНЬКА КАЗОК НАРОДІВ СВІТУ. ЖБАН МЕДУ (СЕРБСЬКА КАЗКА) І семестр З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА НАРОДНІ КАЗКИ Урок 40. СКРИНЬКА КАЗОК НАРОДІВ СВІТУ. ЖБАН МЕДУ (СЕРБСЬКА КАЗКА) Мета: ознайомити учнів з сербською казкою; розвивати вміння...
- Особливості казок Салтикова-Щедріна Жанр казки у творчості М. Є. Салтикова-Щедріна становить особливий пласт, що з’явився своєрідним підсумком творчості сатирика. Засновані на західноєвропейських і національних російських літературних традиціях, казки...
- Зв’язок соціально-побутових казок з іншими жанрами усної народної творчості Хоча соціально-побутові казки є виявом казкового народного епосу, проте вони більшою мірою пов´язані з неказковою прозою: “За своєю природою казка є досить характерним жанром фольклору;...
- СКРИНЬКА КАЗОК НАРОДІВ СВІТУ. ЯК ДІВЧИНА КОРОЛЯ ПЕРЕХИТРИЛА (УГОРСЬКА НАРОДНА КАЗКА). ЗАЧИН, ОСНОВНА ЧАСТИНА І КІНЦІВКА І семестр З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА НАРОДНІ КАЗКИ Урок 39. СКРИНЬКА КАЗОК НАРОДІВ СВІТУ. ЯК ДІВЧИНА КОРОЛЯ ПЕРЕХИТРИЛА (УГОРСЬКА НАРОДНА КАЗКА). ЗАЧИН, ОСНОВНА ЧАСТИНА І КІНЦІВКА...
- Мир казок М. Е. Салтикова-Щедріна 1. Поняття й типології казок. 2. Казка народна й казка авторська. 3. Галерея образів казкових персонажів. 4. Від поміщика й генерала до інтелігента й мужика....
- Сатирична спрямованість казок М. Е. Салтыкова-Щедріна Загальновідомий особливий характер таланта М. Е. Салтыкова-Щедріна: всі добутки письменника – сатира, доведена до сарказму. Але навіщо ж глузувати з того, над чим плакати хочеться?...
- Сила узагальнень в образах казок Салтикова-Щедріна Всі письменники через свої добутки намагаються донести до нас, читачів, власні таємні думки. Теперішній письменник, у силу свого таланта й особливостей внутрішнього миру, що відбуваються...
- Що більше ми пізнаємо світ, то більшим він стає для нас. Вступ до теми: “Світ народився для мене” Матеріал уроку. Акровірш “Світ”. Марія Чумарна “Осіннє листя облітає”. Мета. Ознайомити учнів з таємницями створення світу. Вчити бачити і розуміти прекрасне в природі, в житті....
- Світ казкових героїв у поезії О. Пушкіна 1. О. Пушкін – геніальний поет, геніальний казкар. (Вихід у світ віршованих казок О. Пушкіна на початку XIX сторіччя в Росії став справжньою сенсацією. Читачі...
- Сюжети казок у Європі Поступово, проте, виявилася потреба у більш дробової класифікації, у розподілі на пологи, види, різновиду тощо. буд. Принаймні того як у Європі накопичувався казковий матеріал, стало...
- Особливості казок Салтыкова-Щедріна Жанр казки у Творчості М. Е. Салтыкова-Щедріна становить особливий шар, що з’явився своєрідним підсумком творчості сатирика. Засновані на західноєвропейській і національній російській літературній традиціях, казки...
- Романтика українських казок і легенд у творчості М. В. Гоголя Твір по книзі “Вечора на хуторі біля Диканьки”. “Вітаю публіку з істинно веселою книгою” – такими словами О. С. Пушкін зустрів “Записки пасічника Рудого Панька”,...
- Вплив казок на дітей У літературному процесі останньої третини ХХ ст. одне з центральних місць посідає так звана таборова проза. Основною проблемою творів цього літературного напрямку є проблема людини....