Роль пейзажних описів у романі Л. Н. Толстого “Війна й мир”

Опис природи традиційно в російській літературі. Згадаємо Тургенєва – майстра пейзажу, романтичну природу Пушкіна, Лермонтова, філософський підхід до неї в Достоєвського, Гончарова. Я думаю, особливе відношення до природи в російських письменників не випадково. Росія з її неосяжними просторами ніколи не була урбанизированной країною.

Життя людей завжди була тісно пов’язана із природою й багато в чому залежала від її. Схоже, що й ментальность наша – “російська душа” – формувалася під впливом цієї широти, розмаху, краси,

суворих довгих зим і короткої печені літа

У романі єднання людей із природою чудово відбито в сценах полювання Ростових. З одного боку, більшу частку насолоди герої одержують від эстетического милування природою, її могутністю й гармонічною красою. З іншого боку, сам процес полювання повертає людей у ту давню давнину, у той первісний стан, коли природні зв’язки з навколишнім світом не були порушені цивілізацією

Герої зливаються із природою, стають із нею єдиним цілим. Осіння Природа поєднує світських Ростових і простих двірських селян, розкриває глибинні народні риси російського характеру. Товстої заворожує

читача описом танцю Наташи.

Ми любимо її й захоплюємося разом савтором.

У романі “Війна й мир” немає самоцілісності пейзажу. Він завжди пов’язаний з дією, канвою самого роману. Природа в “Війні й світі” є” психологічним підтекстом, тлом.

Тісним образом зв’язана вона з головними героями, відбиваючи їхній щиросердечний стан.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)

Роль пейзажних описів у романі Л. Н. Толстого “Війна й мир”