Порівняльна характеристика образів Моцарта й Сальери (по трагедії А. С. Пушкіна “Моцарт і Сальери”)

…Геній і лиходійство – Дві речі неспільні. А. Пушкін. Моцарт і Сальери В основу “маленької трагедії” Пушкіна про Моцарте й Сальери покладена відома Легенда про смерть знаменитого композитора від руки друга-музиканта, що заздрить його славі й таланту. Перед нами з’являються два чоловіки, чиє життя тісно пов’язана з музикою, але мети й мотиви Творчості – різні

Сальери з дитинства захопився музикою й поставив собі метою осягти таємницю чудесних звуків, що змушують людей плакати й сміятися. Але, завзято навчаючись, прагнучи

додати пальцям “слухняну, суху швидкість і вірність юшку”, він вибрав дорогу ремесла: …Звуки умертвив, Музику я разъял, як труп. Повірив Я алгеброю гармонію

Лише досягши намічених результатів, музикант “дерзнув… зрадитися млості творчої мрії”. Що перетерпів за час навчання безліч негод і позбавлень, Сальери ставиться до написання добутків як до важкої кропіткої праці, заслуженою нагородою за який є успіх і слава. Усильною, напруженою сталістю Я нарешті в мистецтві безмежному Достигнул ступеня високої

Слава Мені посміхнулася… Саме тому він не приемлет “легковажного” відношення Моцарта

до свого великого таланта. Але для Моцарта Музика – це завжди радість творчості, внутрішня воля. Він незалежний від думки навколишніх

Легко, без примуса дається йому чарівне мистецтво, викликаючи заздрість і роздратування Сальери: Де ж правота, коли священний дарунок,


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3.00 out of 5)

Порівняльна характеристика образів Моцарта й Сальери (по трагедії А. С. Пушкіна “Моцарт і Сальери”)