Мій батько (твір-роздум у публіцистичному стилі на морально-етичну тему)

Кого здивуєш березою? Ми проходимо повз берези, іноді навіть не помічаючи їх. Береза – постійний супутник нашого життя.

Вона, радісна і ошатна, має у своєму одязі два головних кольори рідної природи – зелень луків і білизну засніжених полів. І як же їй личать ці два кольори! Мій батько – художник. У багатьох його картинах, етюдах і замальовках присутня береза. Пильно придивляючись до картин, я бачу у берізках, зображених батьком, безліч відмінностей.

Ось берізка, що має у нижній частині стовбура поздовжні тріщинки, а поруч інша, абсолютно

несхожа на свою сусідку! Батько каже, що існує сто сорок видів берези!

Ніколи не забуду здивованих очей мого батька, коли ми, блукаючи березовою хащею, відкрили ці прикмети красунь з білими стовбурами, котрі не відразу впадають в око.

Я дивлюся, як батько, що захоплено малює березу, увесь змінюється. Його чорні очі під широкими дугами густих чорних брів, блищать молодо і азартно Худорляве обличчя наче осяяне світлом, що йде від беріз. Волосся, густе, темне, з легкою сивиною, трішки скуйовджене.

Щільно стиснувши вуста, батько довго розглядає якусь гілочку на дереві, По його щасливій посмішці, що раптово

осяває його засмагле обличчя, розумію, що він зробив для себе несподіване відкриття. Яке? Це стане зрозумілим, коли я, аж палаючи від нетерпіння, побачу готовий етюд.

Мені подобаються руки батька. Сильні, вмілі, лагідні, вони стають чарівними, коли він бере пензель або олівець. Руки батька нагадують мені руки музиканта: довгі, гнучкі пальці, широка долоня.

Ось батько ледь повів плечем – щось у роботі йому не подобається. Намагаючись не привертати до себе уваги, я тихенько підхожу і з-за його спини дивлюся на етюдник. Яке рідне, тепле дерево береза!

Скільки в ній привабливості, невіддільної від природи нашої вітчизни! І все це я, Іван Альошин, учень восьмого класу, знаходжу в роботі мого батька.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5.00 out of 5)

Мій батько (твір-роздум у публіцистичному стилі на морально-етичну тему)