Учні шостого класу між собою не мирилися. Класний керівник, директор школи і батьки умовляли їх, але слова не допомагали. Тоді директор вирішив вплинути на них ділом і сказав їм принести в’язку вербової лози. Коли вони виконали те, що він їм загадав, директор дав їм в’язку і наказав зламати її.
Але учні, хоч як силкувалися, не змогли цього зробити. Тоді директор розв’язав в’язку і дав кожному по лозинці. Коли учні легко переламали їх, директор промовив: “Отак і ви, діти, якщо будете дружні, вам буде цікаво навчатися в ліцеї, ваш клас буде сильним, але якщо між вами буде незгода, то ви будете найгіршим класом”.
Байка доводить, що в дружньому класі вчитися приємно й цікаво і можна розраховувати на підтримку друзів, тому і клас буде сильний. А там де сваряться, важко навчатися і не хочеться навіть іти до школи. Учні в такому класі будуть слабкими в навчанні.
Українські шкільні твори:
- Скорочено – ХЛІБОРОБОВІ ДІТИ – ЕЗОП 6 КЛАС ЕЗОП ХЛІБОРОБОВІ ДІТИ Хліборобові діти між собою не мирилися. Він їх часто вмовляв, але слова не допомагали. Тоді Хлібороб вирішив вплинути на них...
- ХЛІБОРОБОВІ ДІТИ – Езоп (VI ст. до нашої ери) – БАЙКА ЗУСТРІЧ З БАЙКОЮ БАЙКА Езоп (VI ст. до нашої ери) ХЛІБОРОБОВІ ДІТИ Хліборобові діти між собою не мирилися. Він їх часто вмовляв, але слова не...
- ХЛІБОРОБОВІ ДІТИ – ЕЗОП БАЙКА У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ ЕЗОП ХЛІБОРОБОВІ ДІТИ Хліборобові діти між собою не мирилися. Він їх часто вмовляв, але слова не допомагали. Тоді Хлібороб вирішив вплинути...
- Ліцейські роки Пушкіна Почалося все з ліцею. Для Пушкіна ліцей був не тільки джерелом дорогих спогадів, але й місцем на землі, що визначило його світогляд і переконання. Однієї...
- Скорочено “Учні Ісуса” Франка Иоганна, дівчина-сирота двадцяти одного року, живе в занедбаному сарайчике для кіз, площею в три квадратних метри, що коштує в берега ріки. Мати в неї вмерла...
- Роман Леонгарда Франка “Учні Ісуса” Події роману ставляться до 1946 р. і розвертаються у Вюрцбурге-на-Майне, зруйнованому американською авіацією після того, як есесівське командування, незважаючи на волю неспроможного населення, відхилило вимогу...
- Спільне та відмінне байки Крилова “Вовк та ягня” та однойменної байки Езопа Відомо, що сюжети багатьох байок виникли ще в давнину, але байкарі різних країн використовують їх для написання нових творів. Як виникає новий твір на основі...
- Спільне та відмінне байки Івана Крилова “Вовк та ягня” та однойменної байки Езопа Відомо, що сюжети багатьох байок виникли ще в давнину, але байкарі різних країн використовують їх для написання нових творів. Як виникає новий твір на основі...
- Учні Ховельяноса: Формин Кавальеро Головна особливість Ховельяноса, що різко виділяє його з ряду інших іспанських письменників, що займалися соціальною наукою, полягає, на нашу думку, у тім, що він мав...
- Особливості байки як літературного жанру. Легендарний Езоп – основоположник жанру байки УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС І семестр БАЙКИ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ УРОК № 15 Тема. Особливості байки як літературного жанру. Легендарний Езоп – основоположник...
- “Школа” Терентія Пузиря та її талановиті учні (за комедією “Хазяін”) Найвизначнішою постаттю в українській драматургії XIX – поч. XX століття є, безперечно, І. К. Карпенко-Карий (справжнє прізвище Тобілевич). Ця людина зуміла поєднати в собі талант...
- Ми – діти світу (твір-розповідь) У нашому класі ми створили куточок, присвячений американському місту Цинциннаті. Наше місто і Цинциннаті – побратими. От ми з хлопцями й вирішили якомога більше довідатися...
- “Школа” Терентія Пузиря та її талановиті учні (за комедією І. Карпенка-Карого “Хазяїн”) Найвизначнішою постаттю в українській драматургії XIX – початку XX століття є, безперечно, І. К. Карпенко-Карий (справжнє прізвище Тобілевич). Ця людина зуміла поєднати в собі талант...
- ПІДСУМОК ЗА РОЗДІЛОМ ЛЕГЕНДИ. БАЙКИ. П’ЄСИ Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів за розділом “Легенди. Байки. П’єси”; вчити порівнювати, співставляти прочитані твори, розуміти образну мову, уявляти описані картини, розмірковувати над художнім...
- Вивчення байки “Вовк на псарні” у п’ятому класі Байка “Вовк на псарні” належить до історичних байок Крилова про війну 1812 року. В основі її, як відомо, лежить конкретний історичний факт, а вся байка...
- Батьки й діти в зображенні І. С. Тургенєва (По романі “Батьки й діти”) 1. Час створення роману “Батьки й діти”. 2. Зіткнення представників батьків і дітей. 3. чиЗастаріла проблема батьків і дітей сьогодні? Я спробував представити конфлікт двох...
- “Що дає нам навчання?” Як відомо, деякими справами можна займатися протягом всього свого життя. Однією з таких справ є навчання. Навчатися люди починають відразу ж після свого народження –...
- Твір на тему: Ми – діти світу У всьому світі майже в кожній сім’ї ростуть діти. І від того, якими вони стануть, залежить майбутнє Землі. Діти будуватимуть міста і заводи, нові магістралі,...
- Твір на тему: Ми – діти світу (твір-розповідь) У нашому класі ми створили куточок, присвячений американському місту Цинциннаті. Наше місто і Цинциннаті – побратими. От ми з хлопцями й вирішили якомога більше довідатися...
- Лебідь, щука і рак – народні байки Лебідь плавав на воді понад берегом, зігнувши шию, дивився в воду. Пливла мимо його щука, встановилась і пита: “Скажи, будь ласкавий, де ти буваєш, коли...
- Як думають і говорять “діти сонця” (по п’єсі М. Горького “Діти сонця”) Порівнюючи роботу письменника над ромуном і п’єсою, Горький відзначав, що, “зчиняя роман, письменник користується двома прийомами: діалогом і описом. Драматург користується тільки діалогом. Він, так...
- “Діти війни” у повісті “Первінка” – IІ варіант – МИКОЛА ВІНГРАНОВСЬКИЙ 6 клас МИКОЛА ВІНГРАНОВСЬКИЙ II варіант В оповіданні Миколи Степановича Вінграновського зображується життя українського села в останній рік Другої світової війни. Однією з головних діючих...
- Вивчення байки “Квартет” у п’ятому класі Вона істотно відрізняється від байки “Вовк і Ягня”. І це повинне обов’язково виразитися в читанні. І в словах автора, і в репліках героїв хлопці повинні...
- ВОВК І ЛЕЛЕКА – ЕЗОП – БАЙКИ БАЙКИ ЕЗОП ВОВК І ЛЕЛЕКА Голодний вовк знайшов кусень м’яса і накинувся на нього, Як скажений. Шматував, глитав поспіхом, давився і ніяк не міг наїстися....
- Байки у світовій літературі Байка – це невелике, здебільшого віршоване оповідання повчального змісту, героями якого виступають звірі, люди, рослини чи предмети. Провідна думка байки називається мораллю. Вона може знаходитись...
- Байки (за творами Езопа та Івана Крилова) Основоположником байки вважають античного раба-митця Езопа. Дійсно, мудрість його байок настільки глибока і невичерпна, що протягом багатьох століть нею користуються байкарі. Вони створюють нову форму...
- ДВОЄ ПРИЯТЕЛІВ І ВЕДМІДЬ – ЕЗОП – БАЙКИ БАЙКИ ЕЗОП ДВОЄ ПРИЯТЕЛІВ І ВЕДМІДЬ Двом приятелям випало одного разу йти вкупі з села до міста. Дорога пролягала через густий ліс. – А чи...
- Як ми саджали сад Минулого року нашій школі виповнилося п’ятдесят років. Увесь цей час вона розташовується в тому самому приміщенні, де починали навчатися її перші учні. Дерева біля школи...
- Миш і жаба – Народні байки МИШ І ЖАБА Жили раз миш і жаба. Вони були собі щирими приятелями. Раз каже жаба: – Нині буде весілля на тамтому боці ставу. Підемо...
- Аналіз байки Григорія Сковороди “Бджола та Шершень” Жанр : байка. Головна ідея : праця має стати для людини природною потребою і “найсолодшою поживою” (ідея спорідненої праці). Головні герої : Бджола, Шершень. Про...