УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС І семестр ВСТУП УРОК № 2 Тема. Виступ на тему: “Моя улюблена книга” Мета: з’ясувати коло читацьких інтересів учнів,

Мета: продовжити ознайомлення учнів з міфами; ознайомити школярів зі слов’янськими міфами, дати уявлення про їх витоки; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати зв’язне мовлення учнів,

Мета: ознайомити учнів з новим розділом “Твори зарубіжних письменників”; продовжити ознайомлення із життєвим і творчим шляхом Миколи Носова; ознайомити з його оповіданням “Мишкова каша”; розширювати

УРОК 54 Тема. Григір Тютюнник. Життя і творчість письменника. Мета: Ознайомити одинадцятикласників із життєвим та творчим шляхом письменника, переконати, що правдиве і тривожне слово митця

Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом Володимира Рутківського; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити характеризувати почуття і вчинки героїв; розвивати зв’язне мовлення, вміння

Мета: вдосконалювати навички виразного читання; вчити учнів ставити питання до тексту; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ

УРОК 36 Тема. Контроль навчальних досягнень (усне опитування). Творчість А. Чайковського, М. Стельмаха, Гр. Тютюнника. Мета. Перевірити рівень навчальних досягнень з вивчених тем; розвивати гуманітарну

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС II семестр КРАСА ЧИСТИХ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН УРОК 54 Тема. Джеймс Олдрідж “Останній дюйм”. Формування характеру Деві за надзвичайних обставин.

Мета: закріпити знання учнів про букву Цц та її звукові значення; формувати свідомі навички читання слів з буквою Цц; розвивати мовлення, мислення, увагу; виховувати патріотичні

Мета: закріпити знання учнів про звукове значення вивчених букв; вчити складати усну розповідь про рідне місто (село); провести роботу з дитячою книжкою; виховувати інтерес до

Матеріал уроку. Марійка Підгірянка “Сипле, сипле, сипле сніг”. Загадка. Мета. Розширювати читацький світогляд учнів. Розвивати вміння читати поетичні рядки, уявляти прочитане. Сприяти творчому мисленню. Формувати

Матеріал уроку. Михайло Слабошпицький “Брат знаменитого воротаря” (продовження). Мета. Розширити знання учнів про види спорту, можливості небезпеки під час гри у футбол; розвивати вольові якості

Матеріал уроку. Дмитро Павличко “Наш прапор”. Мета. Збагачувати знання учнів про державні символи України; розвивати пізнавальні інтереси до вивчення минулого своєї країни; вдосконалювати вміння виразно

Матеріал уроку. Іван Франко “Розвивайся, лозо, борзо”. Мета. Закріпити знання учнів про життєвий та творчий шлях І. Франка; ознайомити з поезією поета; вчити аналізувати зміст

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ УРОК № 60 Тема. Знищення природи, цивілізації і культури як наслідок бездуховного науково-технічного

УРОК 27 Тема. Іван Франко. “Іван Вишенський”. Історична правда та художній вимисел: постать українського мислителя XVII ст. і художній образ у творі. Мета: формувати самостійне,

Матеріал уроку. Анатолій Григорук “Наша столиця Київ”. Мета. Розширити знання дітей про столицю України. Поглиблювати вміння повноцінно сприймати науково-пізнавальні та художні тексти. Прищеплювати бажання вивчати

Мета: вдосконалювати навички виразного читання; закріплювати знання про минуле українського козацтва; розвивати зв’язне мовлення, вміння аналізувати, робити висновки; виховувати повагу до козаків, інтерес до читання.

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 3 Урок 67. ЛЮДИНА І ПРИРОДА. ЛЮБОВ ЗАБАШТА “БЕРІЗОНЬКА” Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розширювати активний

Мета: розкрити учням красу і своєрідність поезій Петра Осадчука; вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; навчати уявляти описані картини, розмірковувати над текстом; розвивати спостережливість,

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів за вивченим розділом “Поетична майстерня”; вчити співставляти прочитані твори; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення; виховувати любов до художнього слова.

Мета: вчити учнів правильно, свідомо й виразно читати; розвивати допитливість, інтерес до навколишнього світу; збагачувати активний словник учнів; виховувати любов до природи. Хід уроку I.

Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю Ліни Костенко; вчити правильно та виразно читати віршовані твори, аналізувати прочитане; розвивати зв’язне мовлення учнів, фонематичний слух, образне мислення;

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 3 Урок 66. ЛЮБОВ ЗАБАШТА. “БІЛЕ СВЯТО ЗИМІ” Мета: ознайомити учнів з творчістю Л. Забашти; вдосконалювати навички

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; навчати розуміти поетичну мову, уявляти описані картини, розмірковувати над текстом; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність сприймати звукові

Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю Дмитра Павличка; ознайомити з його віршем “Яблуко”; вчити розкривати основну думку твору; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати зв’язне

Мета: продовжити ознайомлення учнів з поезією Володимира Коломійця; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; активізувати читацькі інтереси школярів; розвивати здатність емоційно реагувати на художнє слово, співпереживати,

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 18 Тема. Йоганн Вольфганг Гете (1749-1832). Трагедія “Фауст” – вершина творчості Й. В. Гете й один із найвидатніших

Матеріал уроку. Предметні листи. “Знамениті дари” за Геродотом. Найдавніші українські книги. Мета. Ознайомити учнів з таким видом дописемного спілкування як предметні листи. Дати їм загальні

Матеріал уроку. Антуан де Сент-Екзюпері “Маленький принц” (уривки з повісті). V частина. Мета. Продовжити роботу над уривками повісті “Маленький принц”. Вчити аналізувати художній твір, робити