“Цікаві” й “нецікаві” предмети

Ми часто замислюємося над питанням: чи треба вивчати досконало всі предмети, що викладаються в школі? Адже нерідко декому не цікаво сидіти на уроках історії, бо готує він себе для професії військового, інженера-конструктора, банкіра.

І навпаки, той, кому до душі література, історія, із щемом у серці заходить до кабінету інформатики, математики, фізики. Невже ж так важливо накопичувати “зайві”, на думку моїх однокласників, знання?

Особисто я з ними не згоден. Уявімо ситуацію, коли військовий у свій час не навчився на уроках літератури

співпереживати, розуміти почуття інших людей. Відповідно ця людина й буде чинити в житті: байдуже вбивати, сліпо руйнувати.

А людина покликана творити, захищати, охороняти, зобов’язана добре знати, що їй будувати, що охороняти, кого захищати. Цьому вчать література й уся’ система шкільного виховання й освіти. Уроки, позакласні заходи заняття в гуртках, вечори, бесіди з учителями, екскурсії – це обов’язково пізнання нового, збагачення духовного світу.

Отже, все залежить від уважності, активності, бажання дізнатися, запам’ятати, навчитися. Ось і виявляється, що зневажливе ставлення до “нецікавих” для когось предметів збіднює людину, позбавляє можливості поповнити свою пам’ять, свій розум досягненнями людського досвіду.

І це може негативно позначитися в майбутньому на кругозорі, розвитку, обсязі знань, і, врешті, на всій трудовій діяльності людини.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3.50 out of 5)

“Цікаві” й “нецікаві” предмети