Аналіз телевізійної реклами в Україні (станом на 2012 рік)

Реклама комерційна від малого та середнього бізнесу та приватних осіб на провінційних телевізійних каналах України найчастіше не є головним джерелом прибутків, адже телеканали отримують від свого прямих власників, політичних спонсорів – крупного бізнесу найчастіше. Реклама на телеканалах залишається часто лише додатковим джерелом доходів, і в ефірі відчувається її брак. Мабуть, через нестачу рекламодавців.

З погляду здорового глузду, необхідно приділити більше уваги цій проблемі, адже доходи від реклами на телебаченні в принципі

апріорі досить високі. Щоб рекламний бізнес процвітав, потрібно шукати замовників, а телеканали, як не дивно, часто мало цим займаються. Інші недоліки реклами у провінції – це якість рекламних роликів. У більшості випадків вони прості, в них немає цікавих ідей, і вони сильно поступаються рекламі на загальнонаціональних телеканалах.

З іншого боку, реклама на місцевому телеканалі ближча до народу, тому в ефірі загальноукраїнських телеканалах рекламу дають найчастіше тільки магазини та інші підприємства міста Києва. Тобто місцеві телеканали – це можливість місцевого підприємця “засвітити” свою фірму,

створити свій імідж.

Спеціальні рекламні передачі на телеканалах, такі як “Горсправка”, дуже корисні та дуже зручні для рекламодавця: він не роздумує над тим, яка найрейтинговіша передача на телеканалі, і економить свої гроші, тому, що не треба створювати додатково рекламних роликів. Також такі передачі зручні для глядачів, які втомилися від необмежених нескінченних рекламних роликів, хоч і потребують якого-небудь товару або послуги.

Провінційні телеканали часто не використовують максимально свій ефірний час, що погано позначається на доходах від реклами. Часто телеканалам не вистачає фахівців в галузі реклами, дизайнерів, агентів з реклами. Вихід можна побачити в тому, щоб перейняти досвід національних каналів.

Українські національні телеканали, наприклад, “1+1”, навпаки, максимально використовують ефірний час. Рекламні блоки тривалістю в середньому по чотири хвилини виходять декілька разів на годину. Також велика увага приділяється спонсорській підтримці, торгові марки стають спонсорами, як серіалів, так і футбольних матчів.

Проте є і деякі мінуси – дубляж іноземних рекламних роликів. Більшість роликів, які виходять в ефір рекламують зарубіжні торгові марки, які вийшли на ринок України, тому замість того, щоб зняти свій ролик, телеканал заради економії дублює українською мовою ролик зарубіжного виробника. Ролики таких фірм, як “Нескафе”, “Колгейт” у пересічного громадянина іноді не викликають довіри через те, що зняті вони за рубежем та почуттів українця, його особистих мотивацій не зачіпають.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5.00 out of 5)

Аналіз телевізійної реклами в Україні (станом на 2012 рік)