Аналіз оповідання “Стариган з крилами” з позицій “магічного реалізму”

Розміщено від Tvіr в Среда 26 мая

Запитання для дослідження. – Як розвивається фантастична подія? – Як співіснують фантастичне і реальне в оповіданні? – Яке походження фантастики Г. Гарсіа Маркеса? – Опишіть обстановку, в якій відбуваються події.

– В чому філософсько-етичний сенс появи ангела у селі? – В чому особливості створення художньої дійсності оповідання: фантастичної і реальної водночас?

А Завдання 1. Зіставте образи людей і ангела. – Чи розуміють вони одне одного? – Чи можливе розуміння?

– Як співіснують

земне і неземне в оповіданні?

Завдання 2. Дослідіть, як розкривається образ ангела в оповіданні: а) зовнішність; б) мова; в) стосунки з подружжям, з хлопчиком, з іншими людьми.

Завдання 3. Визначте важливі компоненти оповідан ня, що є його синтезом. (Учитель спрямовує діяльність учнів на дослідження біблійних, міфологічних образів, казкових, притчевих елементів, переплетіння яких становить особливий надзвичайний художній світ оповідання).

Завдання 4. Визначте роль іронії в оповіданні. (Учитель спрямовує діяльність старшокласників на визначення ролі іронії, яка допомагає сховати смішне за серйозним тоном

оповіді: це і добра іронія, й іронія гумору, й іронія абсурду, іронія гротеску, іронія сарказму). Матеріал для зіставлення

Люди: Пелайо і Елісенда довго й уважно дивились на старого, нарешті, трохи отямившись, дійшли висновку, що він навіть симпатичний, і наважилися звернутися до НЬОГО. Ангел: Той відповів якоюсь звучною, але незрозумілою мовою, отож вони вирішили, що це, мабуть, людина, яка потерпіла під час аварії якогось іноземного пароплава. Сусідка пояснила: Це ангел.

Мабуть, він прилетів за дитиною, але сердега такий старий і немічний, що злива збила його на землю. – Живий ангел. Ангели о цій порі року дуже небезпечні.

Пелайо та Елісенда вирішили, що вранці вони Ставлення як до мандрівника.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5.00 out of 5)

Аналіз оповідання “Стариган з крилами” з позицій “магічного реалізму”