Розміщено від Tvіr в Среда 26 мая
Запитання для дослідження. – Як розвивається фантастична подія? – Як співіснують фантастичне і реальне в оповіданні? – Яке походження фантастики Г. Гарсіа Маркеса? – Опишіть обстановку, в якій відбуваються події.
– В чому філософсько-етичний сенс появи ангела у селі? – В чому особливості створення художньої дійсності оповідання: фантастичної і реальної водночас?
А Завдання 1. Зіставте образи людей і ангела. – Чи розуміють вони одне одного? – Чи можливе розуміння?
– Як співіснують
Завдання 2. Дослідіть, як розкривається образ ангела в оповіданні: а) зовнішність; б) мова; в) стосунки з подружжям, з хлопчиком, з іншими людьми.
Завдання 3. Визначте важливі компоненти оповідан ня, що є його синтезом. (Учитель спрямовує діяльність учнів на дослідження біблійних, міфологічних образів, казкових, притчевих елементів, переплетіння яких становить особливий надзвичайний художній світ оповідання).
Завдання 4. Визначте роль іронії в оповіданні. (Учитель спрямовує діяльність старшокласників на визначення ролі іронії, яка допомагає сховати смішне за серйозним тоном
Люди: Пелайо і Елісенда довго й уважно дивились на старого, нарешті, трохи отямившись, дійшли висновку, що він навіть симпатичний, і наважилися звернутися до НЬОГО. Ангел: Той відповів якоюсь звучною, але незрозумілою мовою, отож вони вирішили, що це, мабуть, людина, яка потерпіла під час аварії якогось іноземного пароплава. Сусідка пояснила: Це ангел.
Мабуть, він прилетів за дитиною, але сердега такий старий і немічний, що злива збила його на землю. – Живий ангел. Ангели о цій порі року дуже небезпечні.
Пелайо та Елісенда вирішили, що вранці вони Ставлення як до мандрівника.